Creatief vernieuwen

De wereld om ons heen is het afgelopen jaar door de coronacrisis flink veranderd. Als ondernemer heb jij je in korte tijd moeten aanpassen aan het nieuwe normaal en andere omstandigheden. Er wordt meer dan ooit verwacht dat je creatieve denkkracht hebt, ondernemend bent, kansen ziet en daar ook naar handelt.

Aan de slag met creativiteit en innovatief vermogen

Creatief denken is niet eenvoudig, laat staan je ideeën omzetten in concrete en haalbare plannen. Met wat hulp en handige tools kan je dit wel leren en toepassen. We gaan dan ook praktisch aan de slag met jouw creativiteit en innovatief vermogen.

Tijdens de training ga je:

  • anders en creatief leren denken;
  • diverse "creatief denken" tools leren toepassen;
  • ontdekken hoe je tools kan inzetten voor diverse vraagstukken;
  • in korte tijd tot nieuwe plannen en oplossingen komen;
  • creatief denken strategisch inzetten.

Tijdens de training word je uitgedaagd om anders te denken en krijg je adviezen om te komen tot nieuwe ideeën. Met deze inzichten en de nodige hulpmiddelen kan je aan de slag om je bedrijf te vernieuwen. Deze training wordt verzorgd door Mariska Vermeulen. Lees hier haar blog: '5 tips om als ondernemer jouw creativiteit aan te wakkeren'.

Na het volgen van de training ben je in staat om diverse vraagstukken op een andere manier aan te vliegen. Je breekt uit de cirkel van "Ja, maar…", “Dat hebben we al geprobeerd…” en “Dat kan helemaal niet..!” Met creatief denken kom je in korte tijd tot ideeën en oplossingen waar vaak niet aan gedacht is. Je zet je creativiteit om in concrete doelstellingen die richting geven bij het bouwen aan een duurzaam en toekomstbestendig bedrijf.

Tevens ga je als ondernemer aan de slag met jouw persoonlijke werkboek ‘Toekomstbestendig ondernemen’. Zo zet je gestructureerde stappen richting jouw toekomst.

Contactformulier

Heb je een vraag of wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.

agenda

Data ophalen ...

Blog

5 tips om als ondernemer jouw creativiteit aan te wakkeren


Klanten boeien, binden en behouden in 10 vragen


Lees meer